klik jangan tak klik!

Thursday, July 23, 2009

Baiknya Kawan Aku

OoppS ! TerleBihh SuDaH...
Kawan aku yg sorang ni memang rajin. Pantang dengar orang ada masalah, msti dia rajinkan tangan nak mbantu. Sejak aku wat blog ni aku selalu complen kt dia, blog aku x cntik. Bila dia dgr, dia dengan rajin hatinya tanpa di suruh mahu pun paksaan atau ugutan dr sesiapa, telah membantu aku mengeditkan title blog dgn gmbr bear n bunga ros siap title pink lg! kemudian tambah lg tu! Dia editkan kan plak gambr aku kt walk frame. Hai.. memang TeRleBihh SuDaH. Best giler ! kerja aku tinggal edit dlm blog je! orang mlslh katakan (walhal yg sbenornya x tau nk wat! cuma malu nk ngaku jek). Amboi jujurnya aku. He3.. apa pun time kasih ye Pn Shida... Kalo ade pe2 yg best2 editkan lh tuk saya lg he3... Time kasih kt Ecah gak, kerana dialh punca saya cinta pd blog. Satu lg permintaan. Puan Shidah, dak ecah ni dh jd pun followers saya, awak bila g? masuk ni dh 3 x aku tanya oi!!!!

No comments: