klik jangan tak klik!

Monday, October 18, 2010

Kelas Crumble@Sheik Azmi

Rupanya bukan mudah nak buat crumble! Perlu ada kreativiti yang tinggi dan kekemasan dalam menyusun warna untuk membentuk crumble yang cantik dan menarik. Crumble juga boleh dipelbagaikan contoh crumble pelangi, crumbel bunga organza jurai, crumble bunga riben dan banyak lagi la.. yang penting padanan warna adalah peranan yang paling utama untuk membentuk crumbel. 

Pada 17 oktober 2010 bertempat di Jalan Selayang 27/27A (Tmn Bunga Raya) seksyen 27 Shah Alam, saya dan beberapa rakan telah menuntut ilmu dengan seorang sifu yang sememangnya terkenal dengan crumblenya Sheik Azmi@Seri Sulaman Manik.
Menuntut ilmu dengannya adalah satu pengalaman yang menarik apatah lagi beliau seorang yang merendah diri bahkan beliau tidak kedekut memberi jawapan di atas semua soalan yang kami ajukan.

Belajar sesuatu pekara yang baru memang menyeronokkan walaupun pada mulanya susah saya nak paham. Pening pun ada sebab terlalu banyak warna yang digunakan. Bila kita dah paham step by step akhirnya... wahhhh memang berbaloi! Kepada sesiapa yang belum lagi belajar dan anda berminat bolehlah belajar dengan Sheik Azmi


Mood : manyak selonok wooo.... tp sayang tak banyak dan takde pic aku sbb aku sibuk menuntut ilmu :) rugi2 pic takde!

No comments: