klik jangan tak klik!

Tuesday, February 23, 2010

Beriring Mama

Sebelum korang layan manik beriring ini, ada kisah yg ingin aku smpikan.. Ntah kenapa hari ini nsb aku semcm malang je... itu belum lg semalamnya cerita! Semalam seharian aku pening memikirkan patten ape yg sesuai kt bj mama ni.. pk punya pk, punya pk, smpi ke sudah tak jugak dapat2.. kekadang kita manusia ini kepala otak bole jd kosong, tak idea lansung!
So hari ini 23/3/2010 di pagi hari dgn semangat yg baru, bila dh dpt idea dgn pantas kilatnya jari2 ku mula membentuk manik2 yg ada di baju mama. Sambil menjait sambil tangan tu berchating dan sambil juga mghirup nescafe
. Bila dh terlalu kusyuk sgt melayan chat, aku tgglkan sekejab manik tu sbb nk dgr isu hangat sehangat air nescafe ku.
Dan yg sebenarnya........
Tangan pun capailah mug, mata ni tak pulak nak pandang. Ntah mcam mane air yg aku pegang bole tertumpah betul-betul kat atas laptop aku. Ya Allah! aku terkujat sekejab...
tp tangan ni plak gatal nk menaip lg tu! Panic punya pasal, aku terus tonggengkan laptop supaya air tu bole keluar dari celah2 keybord. logout n offkn. Capai telepon n call huby.. huby terus bg arahan ape yg perlu aku buat... fuh lega nsb baik x jd apa2...Misi di teruskan.....
Sambung jait semula tp ntah ape lg yg tak kena, tangan ni buat hal lg, tersandung dan manik pun BERTERABUR!!!! adooohai........ nk menangis rasanya. Sakit je jiwa ni.
perlu ke aku sambung story ni? tak perlulah aku mls nk cite panjang lg.. so kita layan jelah hasilnya selepas bermacam insiden :)


ini design asal sblum bukak.......

No comments: