klik jangan tak klik!

Monday, February 22, 2010

Membuang masa ke?

Mesti ada yg tertanya tanya kan kenapa aku tulis membuang masa? hehehe... ntah aku sendiri pun tak tau aku ni ketegori mbuang masa ke tidak? yelah mana tidaknya.. aku ni bila buat manik nak yg sempurna so bila benda tu senget sikit pun aku boleh jd serba tak kena.. mulalh nak bukak semula. Kekadang bila tengah-tengah jait tetiba aku rasa cm x puas hati je.

Macam-macam persoalan yg timbul, Cantik ke? suka ke nnt org yg pakainya? sesuai ke? Susahkan kalo semuanya aku nk jadikan terlalu sempurna? Normal ke orang macam aku ni? Emm... membuang masa dan was was tu perkataan yg sesuai sbrnya. Dan sekali lagi aku akan buat kerja gila! Kenapa gila?

Macamni.. cuti raya cina mmgu lepas aku balik kg, sedang belek2 baju kat bilik jait mama, tetiba mama muncul. Mama, ambik baju dia yg aku jaitkan manik dan dia ada sedikit permintaan. Wah.. aku dh mula rasa cuak! Apa permintaannya ni? aku salah jait ke? tak berkenan ke dia dgn hasil kerja tangan ku ini?

Hehehehe.. jgn suspen. Bukan dia x puas hati, dia suka sgt cuma dia mintak aku tambahkan line je kt atas dan bwh lengan baju tu. Fuhh.. lega. Igtkan kenapalh td :) Emm sbrnyna idea mama ni, aku dh tpikir ms tengah jaitkn manik tu tp di sbbkan mama nk bj tu cpt so aku buat ala kadar jelah..

So mlm td aku pun memulakan operasi untuk menambahkan manik seperti yg mama mintak tp ni lah mslhnya, bila dh separuh jln, aku rasa mcm tak puas hati je.. macam tak cantik je! Bila di tgk2 dan di teliti maka dgn rasminya aku membuka semula dan skrg tengah tpikir nk bukak semua sbb dah dpt idea baru n patten baru! hahahaha sori mama.. ank mu ni mmg nakal sikit kihkihkih :)

No comments: