klik jangan tak klik!

Wednesday, June 16, 2010

Perasmian Kedai Manik Mira @ Seragam Baju Putih

Alhamdulillah.....
Ahad 13/6/2010 Amira Adli telah mejemput kami, kumpulan si baju putih untuk meriahkan lagi mengkecohkan majlis perasmian kedai manik mira. Walau kedai masih tidak sempurna sepenuhnya namun di hati kami tiada cacat celanya. Apa yang penting gengdang gendut tali kecapi kenyang perut senang hati ( di tujukan khas untuk aku... kuang3) Macam-macam ADA....Tahniah kami ucapkan kerana cita-cita mira untuk membuka kedai manik tercapai. Jom kawan-kawan kita pakat ramai2 borong manik kat kedai mira....


Siapakah kami????? jeng jeng jeng.... kamilah kumpulan Si baju putih ~ kikikikih. Putih itu bersih dan suci.. semoga hubungan kami sentiasa bahagia sama seperti warna baju yang kami pakai ini. Hati murni dan suci.

Cop!!! Tangan jojet seperti geram melihat manik-manik yang melambak di atas meja. Beli-beli........

Datin Simah dan Mira ~ apalah yang di bualkan tu ye...

lawat tapak... mira sedang memberi penerangan tentang perancangan kedainya... Syabas mira! Kami semua setuju.........

Kumpulan baju putih yang sedang berkeliaran tanpa pengawasan. Bebas begerak ke mana-mana sahaja. Lagak mereka seperti sesi suai kenal je....

Siap sedia membantu apa yang patut... berkojolah kito sekueknyo.....

Doa saya semoga kedai mira maju dan jaya begitu juga dengan kumpulan si baju putih semoga kita suscess bersama-sama dengan harapan yang menggunung tinggi untuk Wanita Malaysia!
Terimalah serangkap pantun dari saya

2,3 kucing berlari, mana nak sama si kucing belang, 2,3 boleh di cari mana nak sama kami sekumpulan..... wakakakaka

5 comments:

liyanasani said...

testing...... 123!

LILLIES AND LAVENDAR said...

your story buat hati lara jadi terhibur...syabas penulis genit yang berbakat ni...

liyanasani said...

pujian mu akak ku jadikan sebagai kate2 azimat! tekiu sis....... u like n i like u to.... wawawawa :)

matahatijiwa said...

huhu..aktif akak den sorang ni!!!macam2 aktvt ekk!!!enjoyz u'rself kak mas!!!

liyanasani said...

ngeeeee........... kalo dh jd suri rumah gini ler upenya.. sibuk dia mengalahkan org keje. Tenkiu dear!