klik jangan tak klik!

Sunday, June 13, 2010

Salju Si Sisik Ikan

Baju nikah.... milik Puan mimi untuk bakal butik pengantinnya. Asalnya baju nie pada bahagian lehernya kosong tapi puan mimi minta saya serikan lagi dengan manik. Di sebabkan bahagian badan dah penuh dengan bunga so rasanya tidak sesuai kalau saya saratkan lagi dengan manik-manik. Maka dengan itu saya buat sesimple yang boleh di bahagian leher dan tangannya (saya gunakan teknik double wing). Harap puan mimi suka!



4 comments:

LILLIES AND LAVENDAR said...

cantik design nyer mas....n mas pun pandai mengalunkan manik2 dan bunga2 labuci tu...congrats

Anonymous said...

tenkiu sis... ni semua idea dari kak nora :)mas sentiasa akn belajar dan terus belajar mengalunkan manik dan bunga2 labuci :))kalo mas silap tlg tegur ye...

matahatijiwa said...

lawa nyer...bila lah pulak kak mas nak buatkan untuk saya..wah!!!ada hati ni...kui3...

liyanasani said...

Thanks dear....... eh bole saje kalo akma nk akak wat kan... :)))kalo akma suka akak pun suka gaks....