klik jangan tak klik!

Thursday, September 2, 2010

Double Wing's

Yippi!! baju raya aku sudah ada manik bling bling bling..... Alhamdulillah akhirnya aku dapat gak siapkan manik untuk baju hari raya pertama... alah sebenarnya simple je disign ni... tp apa yang PENTING bermanik hihihi.... now nak kejarkan untuk buat biskut raya plak... hubby dah tanya je bila nk buat biskut huhuhu....
seperti biasa.... melakar di atas kertas dahulu sebelum di ilhamkan atas kain

nampak kosong je kan bahagian leher tu? nak buat camne... jenis kainnya yang bergetah, licin dan nipis memang menyukarkan aku untuk meMANIKkan lebih-lebih... Mama kate nak jahit baju aku ni makan masa 3 hari huhuhu...

aku suka sangat dengan juntaian manik ni hihihi......

Bahagian tangan sama juga macam kat leher cuma kat tangan aku tak boleh nak buat juntaian sbb kainnya yang tertalu ringan takut nanti berat plak huhuhu....
Apa yang penting baju raya ku berbling bling....... :))

1 comment:

Anonymous said...

wahhhhhh!!!!! nie yang jeles nie baju kak mas bling2....