klik jangan tak klik!

Saturday, September 25, 2010

Masih mood raya

Memandangkan sekarang masih lagi bulan raya maka gambar-gambar yg aku upload adalah dalam situasi berhari raya. Layankan jelah ye............... :-)
Lokasi : Bdr sri damansara (rumah aku)
Masa : malam smpi ke pagi hihihihi.....
Tetamu : rombongan cik mamat dari seremban hihihi.....
setiap tahun bilangan ahli bertambah... seronok sgt melayan kerenah adik2. Tapi kali nie x cukup chorum. Tahun ni mak pun join sekali..... semoga hubungan kami berkekalan hendaknya amin. Hope tahun depan umur panjang kita kumpul lg!

hasil dari air tangan aku.... spaghetti, ns grg cina, pecal n sate (yg ni beli)

kek coklat ni wajib ada....

makan... makan dan makan....

baju puprle tu dh mcm QC je!

sesi begambor

Selamat hari raya! raya raya raya...............

2 comments:

matahatijiwa said...

meriah nyer famili kak mas...hehe

Mas said...

sebenarnya mereka ni xde pertalian darah daging ngan akk pun cuma sedara sesama islam.... mereka kawan2 akk tp dh rapat mcm keluarga...
'mak' tu mak kwn sbrnya hihihihi.....