klik jangan tak klik!

Tuesday, May 4, 2010

Kesulitan amat di kesali

Minta maaf banyak-banyak atas kesulitan yg sedang di alami sekarang ini, kepada mereka yang suka follow up blog saya. Untuk pengetahuan semua, saya akan tukar blog ini ke laman baru, wajah baru dan gaya baru hihihi :)
Sebenarnya blog saya sekarang ini sedang mengalami masalah yg tidak tahu kenapa? mengapa? dan tidak boleh di selesaikan :( huhuhu what to du??? sob..sob..sob.. kena creat blog baru ler gamaknya...
Dalam hati, memang tak sabar nak selesaikan semua masalah ini sbb saya dah tak sabar nk upload baju2 yg sudah di manik manikkan hehehe..... tangan ni dh gatal nk upload je!!
Sekali lagi saya mohon maaf seribu kali maaf di atas semua kesulitan ye....... :(
Va va va.... gaya wa ckp ni macam wa ada peminat je... huhuhu ada peminat ke??
Apa-apa pun tungguuuuu........ see u!!

1 comment:

CIKMA said...

wakaka..hehe..dah boleh bg komen ni..testing...testing..hello..1,2,3,4ok2...hehe........