klik jangan tak klik!

Thursday, August 19, 2010

Three in One

Baju yang saya paparkan ini adalah hak milik adik ipar..... Disign ni saya gelarkan 3in1 sebab ada 3 jenis jahitan yang saya gunakan, beriring, jelujur dan tabur. Semuanya saya gabungkan jadi 1. Sebenarnya susah saya nak disignkan di sebabkan corak bajunya yang berjalur di tambah pula dengan warnanya yang lebih dari 2 kaler, tangannya yang bercekak tinggi dan kainnya yang licin dan mudah pecah. Ketelitian amat di perlukan ;-)

lingkaran jelujur dan renjisan di setiap ruang kosong adalah idea dari seorang hamba Allah swt. Kalau nak di ikutkan lakaran yang dia berikan pada saya, lebih cantik sebenarnya tp saya ubahkan sikit supaya ia nampak simple dan ringkas.
Alhamdulillah adik ipar suka dengan dsign ni..... :))
Manik silinder, labuci bunga, pearl dan manik bulat sebagai perincian untuk busana ini.

No comments: