klik jangan tak klik!

Saturday, August 21, 2010

lily Di Rantai

Baju ni bukan untuk raya pertama tapi untuk raya ke 3 atau ke 4 atau pun ke 5 hihihi.... tahun nie warna tema raya kami biru pekat tapi baju tu mama tak siapkan lagi.... dan baju yang aku tunjukkan ni sebenarnya dah lamaaaa siap....
Jahitan dari Busana bonda dan kainnya dari Nagoya textile....

sebenarnya susah nak buat pilihan warna manik yang sesuai... memandangkan baju ni terlalu meriah warnanya.... teringat pesanan Pn Rosita Jaafar ~pilihlah warna yang paling sikit, baru manik tu akan teserlah~ maka putih dan pink lah yang menjadi pilihan...

kredit to Datin Simah yang bagi idea untuk mencantikkan busana ku ini :))

3 comments:

matahatijiwa said...

glamour nye baju raya kak mas..ni yg jeles ni...ngeee.

Mas said...

jangan jeles arrr....kikikiki..
ntah2 baju akma lg glamour dr baju akak :)

Jijahh @ f.k said...

isk ... cantiknye design ni ..... jijah tak penah ada baju yg ada bling bling nih ... suti sekolah ni nak buat laaa .... jijah banyak baju kosong ...