klik jangan tak klik!

Sunday, August 22, 2010

Baju raya saya edisi 2 ~hanya lakaran~

Kali ini aku bukan nak tunjukkan baju tapi lakaran yang aku lukis di atas kertas sebelum dsign kat baju..... adalah pekara biasa bagi seorang penjahit manik akan melakar terlebih dahulu dsign-dsign mereka sebelum di jahit di atas baju pelanggan atau pun baju sendiri. Tapi bagi yang dah mahir mereka akan terus je bermain manik atas kain dan menghasilkan disign yang cantik lagi menarik.... macam kes aku pulak... dsign beriya-riya tapi nanti dekat baju lain jadinya huhuhuhu.... tapi untuk kali ini aku macam berjaya je dengan apa yang aku dsign atas kertas, aku jahit sama kat atas baju..... takdelah 100% sama :))


bahan-bahan yang aku gunakan
kristal
pearl
silinder
manik
sequins flower (betul ke ni)
pearls padi

Tungguuu...... hasilnya akan menyusul kemudian hari hihihihi.........

1 comment:

DZ LADYZ WARDROBE said...

datang cari ilmu jahit manik. jom ke blog sihat saya di http://dzladyzwardrobe.blogspot.com
tq