klik jangan tak klik!

Thursday, August 12, 2010

Letih dan lesu

Semalam puasa hari pertama takde pun rasa letih tp hari nie rasa letih semacam! lesu, penat dan mengantuk sangat (yang pelik bila pejam tak maun lak lelap dari malam tadi!). Mengalahkan budak kecik aku ni hihihi... Agaknya terlalu menekun jahit manik sampai aku abaikan kesihatan. Cuma tadi pukul 3.30 petang aku paksa mata ku lelap dan akhirnya... walla! susah nak bukak matalh pulok.... aduhai.... mata celiklah... aku nak bangun masak ni.....

Lagi satu, sahur pagi tadi pun serupa tak sahur je... tekak macam tak boleh nak terima makanan walhal selalunya kalau sahur dengan sup bukan main laju aku makan! Huhuhu.... janganlah demam :( masih ada baju lagi yang perlu aku selesaikan....

Kalau dapat pekena laksa masa buka nanti mesti best kan??? nak-nak time badan tengah lesu ni, makan benda yang masam-masam ada sikit pedas-pedas pasti jadi segar! Harus ku cari laksa.............

2 comments:

matahatijiwa said...

salam kak mas..samelah saya..ntah nape pose ke-2 ni mcm teruk betui lesu n letihnya...mybe cuaca panas skang kot...laksa???best tu...camnal pose nnti nak mkn laksa...hantu laksa kami ni.....:)

Sunniesmas said...

yelah... sbb cuaca kot :( tp mmg hari ke 2 puasa tu lesu lain mcm smpi akak x pie terawih pun. mata nk lelap je.... besh semalam pat mkn laksa tp mkn sikit je sbb tekak cm x besh je.... akma pun suka makan laksa gak ek? akak suka makan laksa kt midvelly... sedap tul!